A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Sulęcinie




 Drukuj

Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego

Wymeldowanie z pobytu czasowego.

Kogo dotyczy

1.Obywatel Rzeczypospolitej Polskiej lub cudzoziemiec opuszczający miejsce czasowego pobytu przed upływem deklarowanego okresu pobytu.
2.W imieniu osoby nieposiadającej zdolności do czynności prawnych lub posiadającej ograniczona zdolność do czynności prawnych zgłoszenia wymeldowania dokonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczna opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

Czas realizacji

Niezwłocznie

Wymagane dokumenty

Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego.

Opłaty

Nie dotyczy

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2018 r., poz. 1382 z późn. zm., Art. 33, ust. 1, Art. 40,)
© 2024 Urząd Miejski w Sulęcinie
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce