A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Sulęcinie




 Drukuj

Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP-7)

Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP-7). Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS (RP-7) potwierdzających wysokość wynagrodzenia, okresy składkowe i nieskładkowe. Zaświadczenie stanowi dowód do ustalenia m.in. podstawy kapitału początkowego, renty z tytułu niezdolności do pracy (w tym renty z tytułu niezdolności do pracy w związku z wypadkiem przy pracy bądź chorobą zawodową), a także podstawy wymiaru emerytury.

Kogo dotyczy

Wszystkich, którzy potrzebują zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.

Czas realizacji

30 dni

Wymagane dokumenty

Wniosek

Opłaty

Brak

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735, Art. 217, Art. 218, Art. 219, Art. 220, ust. 1, Art. 220, ust. 2, Art. 35,)
Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 53, Art. 125, ust. 1, pkt. 2, Art. 15,)
© 2024 Urząd Miejski w Sulęcinie
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce